Het kan zijn dat je niet helemaal tevreden bent over je bestelling! Natuurlijk lossen we dit graag voor je op. Vul de onderstaande klachtenformulier zo uitgebreid mogelijk in. Maak daarbij één of meerdere foto’s om het probleem te verduidelijken. Dit helpt ons om een passende oplossing te bieden voor je klacht.
Houd er rekening mee dat de garantie niet van toepassing is op normale slijtage, onjuist gebruik, ongevallen, ongeoorloofde reparaties of wijzigingen aan het product
Leidt dit niet tot de gewenste oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.Â
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.